Yapay Zeka Destekli Satış İletişim Aracı
Sybill, GTM (go-to-market) ekiplerinin satış iletişimini ve mesajlaşmasını geliştirmesine yardımcı olan yapay zeka destekli bir araçtır. Alıcıların satış görüşmelerindeki beden dilini analiz ederek, neyin onlarla daha iyi rezonansa girdiğine dair içgörüler sunar. Her satış görüşmesinin ardından, Sybill doğru bir özet oluşturarak bunu Slack ve CRM sistemlerine aktarır. Böylece not alma sürecinde zaman ve çaba tasarrufu sağlanır.
Sybill, davranışsal yapay zeka kullanarak görüşmeler sırasında katılımcıların beden dilini takip eder ve otomatik çağrı notları, paylaşım ve analitik sunar. Ayrıca, pazarlamacılara içerik ve mesajlarının alıcı persona ile nasıl etkileşimde bulunduğuna dair içgörüler sağlar. 250'den fazla şirketin güvendiği Sybill, alıcıların ihtiyaçlarını derinlemesine anlamak için doğru ve insan benzeri çağrı özetleri sunarak, ekiplerin daha fazla anlaşma kapatmasına yardımcı olur.